طرح گوزل تبریزیم به فاز پنجم رسید
طرح گوزل تبریزیم به فاز پنجم رسید

مسئول فضای سبز منطقه هفت شهرداری تبریز از اجرای عملیات طرح گوزل تبریزیم در فاز پنجم خود خبر داد

به گزارش نهال امید، محمد محمدی در تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح گوزل تبریزیم، گفت: طی چهار مرحله در قالب برنامه های مختلف به بهبود وضعیت پارک ها رسیدگی شده که در ادامه در مرحله پنجم به ساماندهی معابر، کابل‌های برق، روشنایی و نواقص شیرآلات و سرویس‌ها رسیدگی می شود.

او افزود: در هشت پارک رازی، رسالت۲، بوستان قرآن، تلاش‌های ۱و ۲، فرهنگ، بانوی مهر و شهدای لاله معابر سیمان کاری و سنگ کاری شد و کابل های برق هوایی به زمینی تبدیل و دریچه‌های تخلیه چاه تعمیر، اصلاح و یا تعویض شدند.

محمدی رفع نواقص شیر آلات و سرویس‌ها و اصلاح چراغ و روشنایی‌ها را از دیگر اقدامات فاز پنجم طرح گوزل تبریزیم عنوان کرد که طبق برنامه پیش رفته و با پایدار شدن وضعیت آب و هوا ادامه خواهد یافت.

مسئول فضای سبز منطقه هفت یادآور شد: در چهار مرحله طرح گوزل تبریزیم به هرس درختان و حذف شاخه های خشک، کود دهی و تغذیه، بهبود وضعیت آبرسانی، حذفه تنه و پاجوش، پاکسازی ردیف کاری‌ها، ترمیم چمن کاری‌ها، کندوکوب و هوادهی، کاشت ۵۰ هزار اصله نهال و گل در  سطح منطقه و  کوچه‌های اصلی و فرعی طی یک ماه از اول مهر ماه تا دهم آبان رسیدگی شد.

او در ادامه مبارزه با کرم سفید ریشه را در دو دهه اول آبان، سمپاشی پاییزی برای مقابله با انتشار فتیله نارنجی برای تمامی درختان منطقه و اجرای طرح یخاب را در آذرماه از دیگر بخش های طرح گوزل تبریزیم عنوان کرد که در این منطقه صورت گرفته است.

  • منبع خبر : شهریار