طرح ویژه کشتارگاه تبریز برای عید قربان
طرح ویژه کشتارگاه تبریز برای عید قربان

مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: هر ساله با فرارسیدن عید قربان، عده ای از همشهریان اقدام به خرید دام، ذبح آن و توزیع بین نیازمندان می کنند؛ اما امسال با توجه به شرایط کرونایی که در کشور پیش آمده با یک سری محدودیت هایی مواجه هستیم. به همین خاطر در این روز مراجعین می توانند […]

مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: هر ساله با فرارسیدن عید قربان، عده ای از همشهریان اقدام به خرید دام، ذبح آن و توزیع بین نیازمندان می کنند؛ اما امسال با توجه به شرایط کرونایی که در کشور پیش آمده با یک سری محدودیت هایی مواجه هستیم. به همین خاطر در این روز مراجعین می توانند قربانی خود را انتخاب کرده و به صورت غیر حضوری و البته آنلاین شاهد قربانی شدن دام خود در کشتارگاه باشند.

کریم قدرتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و احتمال انتقال بیماری از دام به انسان در کشتارهای غیر مجاز و خانگی، کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با همکاری اداره کل دامپزشکی استان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز و دیگر موسسات خیریه، برای روز عید قربان امسال طرح ویژه ای دارد.

وی تاکید کرد: همشریان عزیز مختار هستند موسسات خیریه خود را انتخاب کنند تا دام پس از قربانی شدن توسط موسسات خیر مردم نهادی که انتخاب کرده اند در اختیار مستحقین و نیازمندان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین در این طرح، کشتارگاه تبریز دام هایی را نیز با نیت قربان در عید سعید قربان ذبح خواهد کرد و از طریق فروشگاه های خود به صورت کیلویی در اختیار شهروندان قرار خواهد داد و هر فرد می تواند به هر مقدار که خواست گوشت قربانی خود را از فروشگاههای کشتارگاه تهیه نماید.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که انجام شده است موسسات خیریه تبریز نیز به اتفاق به این نتیجه رسیده اند که دام های خود را در روز کشتار به کشتارگاه تبریز بیاورند تا تمامی ذبح ها طبق اصول بهداشتی و بصورت کاملا صنعتی انجام بگیرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز؛ آدرس فروشگاه شماره یک: تبریز-جاده آذرشهر-بعد از پلیس راه-کیلومتر۷ جاده پیاذر-بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه

فروشگاه شماره دو: تبریز- فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا