طرح بسته‌ بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه افتتاح شد
طرح بسته‌ بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه افتتاح شد

طرح بسته بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه صنعتی تبریز با حضور معاونین و مدیران شهرداری تبریز افتتاح شد.

به گزارش نهال امید، مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در این آیین گفت: با مساعدت شهردار محترم تبریز توانستیم با راه اندازی خط بسته بندی گوشت کشتارگاه تبریز گام بزرگی در راستای اصلاح الگوی مصرف، سلامت و امنیت غذایی شهروندان قطعه بندی گوشتهای شناسنامه دار در قالب بسته بندی با نصب شناسنامه برروی آنها و با قیمت مناسب برای شهروندان برداریم.

کریم قدرتی افزود: خط تولید بسته بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش‌های خصوصی در محلی که در این خصوص آماده سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل دامپزشکی و این سازمان به بهره برداری رسید.

قدرتی اظهار امیدواری کرد: خوشبختانه با اجرای طرح‌های متنوع و افزایش کشتار در روزهای آتی شاهد افت قیمت گوشت نیز بودیم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی  و نظارت خوبی از طرف  شورای اسلامی محترم شهر تبریز و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه های نظارتی بصورت  مداوم  و دوره ای انجام می گیرد و امیدوارم با حمایت های شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران خدوم کشتارگاه بتوانیم روزبه روز به اهداف خود  در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیکتر شویم.

قدرتی با بیان این که گوشت قرمز بخش عمده ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز را تشکیل می دهد گفت: بر این اساس باید تلاش کرد  فرآوری، بسته بندی، حمل ونقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و بصورت کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

بسته بندی گوشت جهت استفاده خانوارها در بسته های نیم کیلویی، یک کیلویی و دوکیلویی و همچنین برای مصارف رستورانها و اماکن خدمات غذایی در بسته ها بزرگتر نیز توزیع می شود.

  • منبع خبر : شهریار