طراحی و ساخت خودرو به نام تبریز
طراحی و ساخت خودرو به نام تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با توجه به حق بزرگ و قدمت دیرینه‌ای که قطعه سازان تبریز بر گردن صنعت خودرو سازی ایران دارند، مقرر شد یک خودرو به نام تبریز در خودروسازی تبریز طراحی و ساخته شود . علیرضا منادی در خصوص دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل شرکت […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با توجه به حق بزرگ و قدمت دیرینه‌ای که قطعه سازان تبریز بر گردن صنعت خودرو سازی ایران دارند، مقرر شد یک خودرو به نام تبریز در خودروسازی تبریز طراحی و ساخته شود .

علیرضا منادی در خصوص دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل شرکت ساپکو گفت: مذاکراتی در خصوص مسائل و رفع مشکلات قطعه سازان و شرکت های مستقر گروه صنعتی ایران خودرو در تبریز انجام شد.

وی افزود: با توجه به حق بزرگ و قدمت دیرینه‌ای که قطعه سازان تبریز بر گردن صنعت خودرو سازی ایران دارند با درخواست و پیشنهاد بنده مقرر شد یک خودرو به نام تبریز در خودروسازی تبریز طراحی و ساخته شود.

به نقل از دفتر ارتباطات نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، منادی یادآور شد: در نشستی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استانداری برگزار شد، وزیر نیز به این موضوع تاکید داشت.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا