ضرورت توجه به اقشار بی بضاعت و کم درآمد در آستانه عید نوروز
ضرورت توجه به اقشار بی بضاعت و کم درآمد در آستانه عید نوروز

امام جمعه تبریز بر ضرورت توجه به اقشار بی بضاعت و کم درآمد در آستانه عید نوروز تاکید کرد و گفت: خانواده‌های نیازمند باید در محلات شناسایی شوند.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در بازدید از یک کارخانه داروسازی و سرم سازی در تبریز با تاکید بر اینکه برای مصون ماندن از ویروس منحوس کرونا باید در خانه ماند، افزود: عده‌ای این ویروس را هنوز جدی نگرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه کسانی مجبور به ترک منزل برای تأمین نان شب هستند، ادامه داد: برای همین باید در این ایام بیشتر هوای افراد نیازمند را داشته باشیم و باید خیران این افراد را شناسایی کرده و به آنها کمک کنند.

آل هاشم افزود: کثرت حضور مردم در مراکز خرید در شرایط کنونی بسیار نگران کننده است. نبود رویکرد مشخص در تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کاهش حضور مردم در اماکن پرتردد نیز توسط صدا و سیما جای انتقاد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: صدا و سیما در یک تبلیغ اعلام می‌کند که مردم برای خرید به فروشگاه‌ها بروند و در برنامه بعدی اعلام می‌کند مردم به خاطر کرونا در خانه بمانند.

امام جمعه تبریز به متضرر شدن بسیاری از مردم در پی شیوع ویروس کرونا اشاره داشت و افزود: این ویروس به مثابه یک جنگ واقعی است و عدم توجه برای مقابله و پیشگیری از آن مضرات جبران ناپذیری به همراه دارد.کسانی که در مغازه‌های اجاره‌ای مشغول کسب و کار هستند، از کسادی بازار متضرر شده‌اند.

آل هاشم اظهار داشت: از خیران و هیئت امنای بازار تقاضا می‌کنیم در این شرایط هوای افراد مستأجر در مغازه‌ها را داشته باشند.