ضرورت افزایش بصیرت و آگاهی اساتید شبکه تربیتی بسیج آذربایجان‌شرقی
ضرورت افزایش بصیرت و آگاهی اساتید شبکه تربیتی بسیج آذربایجان‌شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش بصیرت و آگاهی اساتید شبکه تربیتی بسیج(حلقه‌های صالحین) در استان تاکید کرد.

به گزارش نهال امید,حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه ویدیو کنفرانسی مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج استان، با بیان این‌که افزایش بصیرت و آگاهی از مهم‌ترین اولویت‌های اساتید شبکه تربیتی بسیج است، اظهار کرد: اساتید و مربیان، باید ضمن این‌که بصیرت را در خود افزایش دهند، بصیرت افزا نیز باشند.

وی افزود: هوشیاری در شناخت افکار و عقاید مردم، شناخت نیروهای وفادار، سازماندهی آنان، جدا سازی جبهه حق از باطل و ادامه حرکت این‌ها برای اساتید و مربیان این حوزه از ضروریات است.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به اساتید شبکه تربیتی بسیج استان، ادامه داد: یکی دیگر از ضروریات کارهای شما عزیزان تقواست، شما باید هم تقوا را در خود تقویت و هم در زیر مجموعه خود جاری و ساری کنید؛ همچنین سعه صدر داشته باشید و مسائل را به نحو احسن تدبیر کنید، چرا که از صفات برجسته یک انسان سعه صدر و گوش دادن به نظرات همه افراد است.

وی با اشاره به این‌که مردمی بودن یکی از اولویت‌های اساتید شبکه بسیج است که می‌توانند به‌واسطه آن با مردم به خوبی ارتباط برقرار کرده و با آنان هم زبان باشند، افزود: همچنین ساده زیست بودن، قاطعیت در عین مهربانی در جهت پیاده کردن تمامی برنامه‌ها شرط اساسی اساتید و مربیان بسیج است.

وی تشریح کرد: صبر و استقامت در برابر ناروایی‌ها و آزارها و امیدوار بودن به آینده کشور یکی دیگر از اولویت‌های شماست و تلاش‌های شما امید را در دل مردم نسبت به آینده کشور و آینده نظام خوش بین می‌کند و می توانیم ثابت کنیم که همه ما سرباز نظام و سرباز ولی فقیه هستیم و حاضریم برای تحقق بخشیدن به منویات معظم له جان خود را نیز فدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان از تلاش‌های فرماندهان نواحی بسیج، ائمه جمعه شهرستان‌ها و به ویژه فرماندهی سپاه عاشورا که در ایام کرونایی در سه ماه گذشته با جان و دل در تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و نیز بسته‌های معیشتی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در این جلسه فرماندهان نواحی سپاه شهرستان‌ها گزارشی از اقدامات خود در شبکه حلقه‌های صالحین در ایام کرونایی ارایه کردند.

  • منبع خبر : ایسنا