ضد عفونی پیاده‌روهای تبریز تداوم دارد
ضد عفونی پیاده‌روهای تبریز تداوم دارد

رییس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز اعلام کرد: عملیات ضدعفونی پیاده‌روهای این شهر با توجه به ازدیاد تردد در آنها تداوم دارد و در روزهای آینده نیز اجرایی خواهد شد.

به گزارش نهال امید‌، محمدحسین حسن زاده روز دوشنبه در نشست کمیته تدفین و ضدعفونی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، افزود: با توجه به همین مساله، ضدعفونی این مکان ها بیش از پیش افزایش یافته و ورودی مغازه ها، خودپردازها و بانک ها و نرده های پیاده روها نیز به طور مرتب ضدعفونی می شود.

وی اظهار داشت: خدمات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرداری و تمامی ارگان ها و سازمان های مربوطه اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری، سازمان های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیلات اخیر بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

حسن زاده ادامه داد: در طول شبانه روز تمامی سطوح شهر و مبلمان شهری که محل تردد اکثریت شهروندان محسوب می شود، به طور کامل ضدعفونی می شود و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

وی گفت: خدمات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان ها و سازمان ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

حسن زاده اضافه کرد: جداسازی و شستشوی فوت شدگان مرگ طبیعی از اموات ناشی از بیماری کرونا با تجهیزات ایمنی لازم و لباس های مخصوص، جهت پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ ایمنی کادر غسالخانه انجام می گیرد.

از بین ۱۱۷ نفر بستری شده مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش ۳۵ نفر مثبت اعلام شد تا تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به ۴۰۹ نفر برسد.

ایرنا