صداوسیما در تولید برنامه‌ها به نیازهای افکار عمومی توجه کند
صداوسیما در تولید برنامه‌ها به نیازهای افکار عمومی توجه کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای مخاطب در برنامه‌های رسانه ملی گفت: صداوسیما در تولید برنامه‌ها باید به نیازهای افکار عمومی توجه کند.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم صبح امروز سه شنبه در اولین جلسه مشورتی شورای برنامه ریزی و ساماندهی برنامه فرهنگی و مذهبی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: باید در جامعه امروزی خط مشی و برنامه درست داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی دیگر ضروری جامعه امروز است، ادامه داد: صدا و سیما باید در تولید برنامه‌هایی برای ترویج و معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه دغدغه‌های جامعه اسلامی داشتن خط مشی درست در مقابل شبهات دینی و فرهنگی است، ادامه داد: قالب و محتوای برنامه‌های فرهنگی رسانه ملی باید متناسب با نیازهای مخاطبان باشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جوانان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در سبک زندگی ایرانی اسلامی به محتواهای جدید نیاز دارند، ابراز داشت: کارشناسان حوزه و دانشگاه باید با تهیه کنندگان گروه معارف و فرهنگ رسانه ملی بیش از پیش هماهنگ باشند تا برنامه‌های تولیدی محتوای مناسب داشته باشد و پاسخگوی نیازها شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز استان نیز گفت: در برنامه‌های تولید این شبکه استانی باید از ظرفیت استادان حوزه علمیه و دانشگاه‌ها نیز استفاده شود.