شهرداری تبریز شهید باکری را الگوی عملی خود می‌داند
شهرداری تبریز شهید باکری را الگوی عملی خود می‌داند

شهردار تبریز، با تاکید بر لزوم تبعیت از سیره رفتاری شهید مهدی باکری گفت: مجموعه شهرداری تبریز افتخار می‌کند که شهید باکری را الگوی عملی خود قرار داده است. ایرج شهین باهر در آیین بزرگداشت سالروز شهید مهدی باکری و روز شهردار، افزود: امروز تفکر،‌ منش و سیره رفتاری شهید مهدی باکری الگوی رفتاری مجموعه […]

شهردار تبریز، با تاکید بر لزوم تبعیت از سیره رفتاری شهید مهدی باکری گفت: مجموعه شهرداری تبریز افتخار می‌کند که شهید باکری را الگوی عملی خود قرار داده است.

ایرج شهین باهر در آیین بزرگداشت سالروز شهید مهدی باکری و روز شهردار، افزود: امروز تفکر،‌ منش و سیره رفتاری شهید مهدی باکری الگوی رفتاری مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری تبریز است.

وی ادامه داد: سالروز شهادت ایشان در ایام پایانی سال فرصتی است تا عملکرد یک ساله خود را با سیره آن شهید بزرگوار بسنجیم و ببینیم که چقدر در تبعیت از این شهید بزرگوار موفق عمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر عملکرد خود را به الگوی شهید باکری نزدیک کنیم، در هر دو جهان سعادتمند خواهیم بود.

شهین باهر با اشاره به روایتی از خدمت رسانی شهید باکری به منزل یک پیرزن در سیل ارومیه، گفت:‌ از آنجایی که مجموعه شهرداری در صف اول خدمات رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم است، نباید انتظار تشکر داشته باشیم چراکه مهم، انجام کار است.

وی یادآور شد: شهید مهدی باکری به ما آموخت، مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم و محرومان است و باید با انجام وظیفه صادقانه، دنیا و آخرت خود را آباد کنیم.

وی در خاتمه از زحمات مدیران ارزشی و زحمت کش شهرداری تبریز قدردانی کرد و گفت: یکی از مدیران خدوم این مجموعه حاج فرخ جلالی است که با وجود فرصت حضور در پست‌های دیگر، خدمت در گلزار شهدا را ترجیح داده و حتی در ایام کرونایی منشا تحولات بسیاری بوده است.

رحیم ملاحسینی، فرمانده بسیج سازمان شهرداری تبریز نیز در این مراسم گفت: افتخار می‌کنیم که شهید باکری نماد شهرداران در سراسر کشور است.

وی با اشاره به این‌که شهید باکری تنها شهردار کشور بود که به درجه رفیع شهادت نایل شد، افزود: امیدواریم مدیریت، رفتار و منش ما هم در راستای مدیریت جهادی و انقلابی ایشان باشد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان شهرداری تبریز اظهار کرد: می‌توانم شهادت دهم که مجموعه مدیران شهرداری تبریز رهرو شهید باکری بوده و برای خدمت رسانی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا