شهرداری تبریز را در پایان شورای پنجم بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم
شهرداری تبریز را در پایان شورای پنجم بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم

شهردار تبریز با بیان اینکه تیم فعلی مدیریت شهری و شهرداری تبریز با تمام توان کار کرده و در پیشگاه مردم سربلند است، گفت: شهرداری را در پایان شورای پنجم بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم . ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی، افزود: اگر در پایان شورای پنجم، شهرداری […]

شهردار تبریز با بیان اینکه تیم فعلی مدیریت شهری و شهرداری تبریز با تمام توان کار کرده و در پیشگاه مردم سربلند است، گفت: شهرداری را در پایان شورای پنجم بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم .

ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی، افزود: اگر در پایان شورای پنجم، شهرداری را بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم در سایه شفافیت و جلوگیری از هزینه‌های بی مورد است.

وی اظهار کرد: شهرداری تبریز امروز به خاطر تلاش‌های تیم فعلی مدیریت شهری که در چهار سال گذشته با تمام توان کار کرده‌اند، پیش مردم سربلند است.

وی ادامه داد: با وجود این‌که در دوره شورای پنجم، شهرداری تبریز صدها پروژه در مناطق مختلف شهر اجرا کرده، اما هیچ پرونده قضایی تشکیل نشده و یا موضوعات خاص پیش نیامده است و این، ارزش کار تیم کنونی را نشان می‌دهد.

شهین باهر گفت: این‌که ما ۱۰۰ پروژه انجام دهیم اما ۹۰ پرونده در نهادهای نظارتی تشکیل شود، دلچسب نیست. دلچسب این است که ماموریت‌ها و اقدامات در سایه مدیریت بخش‌هایی هم‌چون عمرانی، بازرسی، حراست، شهرداران مناطق و تمامی عزیزانی که در این حوزه‌ها دقت و تامل و تاثیر دارند، به درستی انجام شود.

وی افزود: همکاران ما در دوره فعلی مدیریت شهری، به گونه‌ای کار کرده‌اند که لازم نباشد بعد از اتمام ماموریت‌ها به مراجع قضایی پاسخگو باشیم و این، بسیار حائز اهمیت است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این‌که در دوره فعلی مدیریت شهری، ترک تشریفات وجود نداشته است، گفت: امروز کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که تمامی قراردادهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد. به طوری که همه شهروندان می‌توانند جزئیات قراردادها، موضوعات مالی و هزینه‌کرد شهرداری را در سامانه شهرداری مشاهده کنند.

انتهای پیام