شمارش صندوق‌های رای ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی رو به پایان است
شمارش صندوق‌های رای ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی رو به پایان است

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نتایج شمارش آرای ریاست جمهوری پس از پایان هر صندوق به وزارت کشور اعلام می‌شود، گفت: آخرین صندوق‌های رای ریاست جمهوری در استان در حال شمارش است. مرتضی محمدزاده افزود: هم اکنون در مرحله پایانی شمارش و تجمیع آرای ریاست جمهوری هستیم.  وی با اشاره به انتخابات میان دوره […]

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نتایج شمارش آرای ریاست جمهوری پس از پایان هر صندوق به وزارت کشور اعلام می‌شود، گفت: آخرین صندوق‌های رای ریاست جمهوری در استان در حال شمارش است.

مرتضی محمدزاده افزود: هم اکنون در مرحله پایانی شمارش و تجمیع آرای ریاست جمهوری هستیم.  
وی با اشاره به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه نیز اظهار کرد: پیش بینی می شود شمارش آرای میان دوره ای مجلس در شهرستان میانه نیز تا سه ساعت آینده پایان یابد که به محض اینکه صورت جلسه شود اعلام عمومی می شود.

محمدزاده اضافه کرد: شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان در مراحل پایانی قرار دارند که بعد از تایید هیات اجرای و هیات نظارت اعلام می شود.

وی گفت: به دلیلی اینکه رای گیری شورای اسلامی تبریز به ۲ روش الکترونیکی و دستی انجام شده در حال تجمیع ۲ روش رای گیری هستیم که نتایج آن نیز تا بعدازظهر امروز اعلام می شود.

  • منبع خبر : ایرنا