شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری
شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری

شهردار تبریز با اشاره به توفیقات مدیریت شهری در خدمت به شهروندان به رغم مشکلات مالی فراوان، رمز این موفقیت ها را شفافیت و پاکدستی مدیران شهری در این دوره دانست. ایرج شهین باهر در آیین افتتاح دو پروژه شهرداری منطقه ۲ تبریز، اظهار کرد: دوره فعلی مدیریت شهری، دوره پاک دستان بود و در […]

شهردار تبریز با اشاره به توفیقات مدیریت شهری در خدمت به شهروندان به رغم مشکلات مالی فراوان، رمز این موفقیت ها را شفافیت و پاکدستی مدیران شهری در این دوره دانست.

ایرج شهین باهر در آیین افتتاح دو پروژه شهرداری منطقه ۲ تبریز، اظهار کرد: دوره فعلی مدیریت شهری، دوره پاک دستان بود و در خدمت به مردم سنگ تمام گذاشت.

وی یادآور شد: به رغم بدهی های کلان بانکی و مسدود بودن حساب های شهرداری در اوایل دوره، امروز در وضعیتی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم هر هفته و به صورت مستمر پروژه‌های مختلف آماده افتتاح را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری هزینه های جاری کاهش و اعتبارات عمرانی افزایش یافته است، گفت: اعتقاد ما به شفافیت باعث شد تمرکز ویژه ای روی آن داشته باشیم و تمام روزنه هایی که می توانست باعث بروز فساد شود، مسدود شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: در این چهارسال حتی یک پرونه قضایی علیه کارکنان شهرداری تبریز تشکیل نشده که جای قدردانی دارد.

وی همچنین تفریغ بودجه و حسابرسی دوره های قبلی را از دیگر اقدامات شایسته این دوره شورا و شهرداری عنوان کرد.

شهردار تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی، اضافه کرد: در این دوره با بیش از ۲۰ کیلومتر پله گذاری در سکونتگاه های غیررسمی، اجرای چندین مسیرگشایی و… توانستیم گامهای خوبی در این حوزه برداریم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر همچنین گفت: طرح کلید به کلید یکی از مهم ترین طرح ها در بحث ساماندهی حاشیه نشینان است که پس از سه سال دوندگی، تفاهم نامه اجرای آن با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسید و تا چند هفته دیگر کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا