شرکت سایپا با همت مدیران خود نشان داد که خواستن توانستن است
شرکت سایپا با همت مدیران خود نشان داد که خواستن توانستن است

دکتر روح‌اله زینالی مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد مهم، از زحمات تمامی مدیران، کارکنان و تلاشگران عرصه تولید در حوزه صنعت و معدن به ‌ویژه صنعت قطعه سازی خودرو تقدیر کرد.

یه گزارش نهال امید، گزارش روابط عمومی سایپا آذربایجان، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهم تیرماه در تقویم ایران زمین به نام روز صنعت و معدن نام‌گذاری شده است تا از یک‌سو یادآور نقش مهم صنعت در اقتصاد کشور و از سوی دیگر فرصتی باشد برای تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های فعالان حوزه صنعت و معدن.
در سالهای اخیر شرکت سایپا آذربایجان در مسیر تلاش برای رونق تولید و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای جهش تولید را سرلوحه‌ فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار داده است. مسیر رو به رشد و پویایی چشمگیری که در مسیر افزایش تولید، توسعه پایدار و تقویت اقتصاد مقاومتی را طی کرده است.
در این میان، شرکت سایپا آذربایجان با سابقه چندین ساله و با اتکا به توان و تجربه‌های داخل در مسیر توسعه و جهش تولید گام برداشته است و اخیراً با برنامه‌ریزی و همت مدیران خود نشان داد که خواستن توانستن است چرا که برای نخستین بار این شرکت بعنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب گردید.
بدون شک در شرایط کنونی مدیران این شرکت تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر مدیرعامل سخت کوش سایپا جناب مهندس سلیمانی شاهد سربلندی ایران اسلامی در عرصه شکوفایی اقتصاد خواهد بود.
در خاتمه اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران عرصه صنعت هم‌چنین پرسنل سخت‌کوش شرکت سایپا آذربایجان که با تلاش شبانه‌روزی نقش مهم و اساسی در تحقق برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دارند تبریک عرض می‌کنم و آرزوی بهروزی، سلامتی و شادی روز افزون را برای ایشان و خانواده‌های گرامی‌شان دارم.
روح‌اله زینالی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سایپا آذربایجان

  • منبع خبر : نهال امید