شب فرهنگی اصفهان فردا در تبریز برگزار می‌شود/ تشریح جزئیات برنامه
شب فرهنگی اصفهان فردا در تبریز برگزار می‌شود/ تشریح جزئیات برنامه

نخستین برنامه شب‌های فرهنگی اصفهان با چشم‌انداز اقامه گفت‌وگومندی بر اساس توسعه صنایع خلاق و گردشگری در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نهال امید، این رویداد فرهنگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه با برنامه های مختلف هنری برپا خواهد شد.

آیتم‌های مختلفی همچون موسیقی، نمایش، اجرای برنامه‌های ادبی، پرده خوانی و… بخشی از برنامه‌های این شب فرهنگی را به خود اختصاص داده است.

اجرای نمایش «کلاغ‌ها» اثری حاصل نویسندگی و کارگردانی سعید محسنی و هنرنمایی محمد ترابی، قادر طباطبایی‌زواره و بهاره آقاداوود از بخش های این برنامه است. کلاغ‌ها که از تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است، پس از نمایش در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در تبریز روی صحنه می‌رود.

امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداران دو کلانشهر خواهرخوانده، تبریز و اصفهان پایان بخش این برنامه خواهد بود.

غرفه‌های عرضه صنایع دستی اصفهان و نمایش فرش نفیس اصفهان نیز به طور همزمان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در نگارخانه ماه واقع در پردیس سینمایی قدس برپا می‌شود.

در بخش دیگری از این برنامه همچنین فیلم های منتخب سینمای اصفهان حاوی ۳ اثر برگزیده کوتاه، نیمه بلند و بلند به طور همزمان در ۴ سانس اختصاصی در ساعت عای ۱۴ تا ۱۶، ۱۶ تا ۱۸، ۱۸ تا ۲۰، ۲۰ تا ۲۲ در سالن شماره دو پردیس سینمایی قدس اگران خواهد شد.

شب فرهنگی اصفهان با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و تقویت و گسترش تعاملات میان هنرمندان، ایجاد فضای نشاط و امید و تولید آثاری فاخر و ماندگار ۲۴ بهمن ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : شهریار