سیدالشهدای هسته‌ای و مظلومیت مضاعف رسانه‌ای
سیدالشهدای هسته‌ای و مظلومیت مضاعف رسانه‌ای

از سالها قبل و با درخشش سپاه قدس در معادلات ژئوپلوتیک منطقه، این جریان رسانه‌ای دشمن بود که نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سر زبان‌ها انداخت و بازنمایی مخدوش از چهره او را با کلیدواژه تروریسم دنبال کرد. اما رویداد مهمی به نام ظهور داعش و باز شدن جبهه مقاومت و دفاع از حرم، […]

از سالها قبل و با درخشش سپاه قدس در معادلات ژئوپلوتیک منطقه، این جریان رسانه‌ای دشمن بود که نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سر زبان‌ها انداخت و بازنمایی مخدوش از چهره او را با کلیدواژه تروریسم دنبال کرد. اما رویداد مهمی به نام ظهور داعش و باز شدن جبهه مقاومت و دفاع از حرم، تصویر واقعی از حاج قاسم به عنوان قهرمان ملی را نشان داد و کارآمدی نجات‌بخش سپاه قدس را عیان کرد. اینگونه بود که خون پاک سیدالشهدای مقاومت موجی در ذهن‌ها و دل‌ها آفرید.

سالهاست که دشمن، نام شهید دکتر محسن فخری‌زاده را هم مانند حاج قاسم در لیست تخریب و ترور رسانه‌ای داشت و با کلیدواژه بمب اتم بدنبال تحریف واقعیت درباره او بود. همه‌گیری کرونا و پای کار آمدن تیم‌های علمی سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع(سپند) برای تولید کیت تشخیص و واکسن کرونا فرصت خوبی بود تا مردم با واقعیت‌های پنهان‌مانده درباره کاربردهای علوم استراتژیک هسته‌ای آشنا شوند. اما بی‌عملی در میدان رسانه، عامل مضاعفی برای مظلومیت سیدالشهدای هسته‌ای شده‌است.

📝رامین نظامی‌خواه

  • منبع خبر : نهال امید