سوگواره شعر فاطمی تبریز شاعران زیادی را پای کار آورده است
سوگواره شعر فاطمی تبریز شاعران زیادی را پای کار آورده است

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز سعید بیابانکی یکی از اعضای هیئت داوران سوگواره با اشاره به آغاز روند داوری نهایی اشعار واصله گفت: سوگواره شعر فاطمی تبریز توانسته شاعران زیادی را از سراسر ایران پای کار بیاورد. هرچند داوران به اسامی شاعران دسترسی ندارند ولی با خوانش آثار متوجه می‌شویم […]

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز سعید بیابانکی یکی از اعضای هیئت داوران سوگواره با اشاره به آغاز روند داوری نهایی اشعار واصله گفت: سوگواره شعر فاطمی تبریز توانسته شاعران زیادی را از سراسر ایران پای کار بیاورد. هرچند داوران به اسامی شاعران دسترسی ندارند ولی با خوانش آثار متوجه می‌شویم که سلایق مختلفی در این فراخوان حاضر شده‌اند. این نکته می‌تواند یکی از معیارهای موفقیت یک اتفاق فرهنگی و هنری باشد.

این شاعر ضمن اشاره به سطح قابل قبول اشعار رسیده به سوگواره گفت: شاعران آئینی ایران در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند که شعر و هنر خود را از جهات مختلف بالا ببرند. هرچند که به هر حال در روزگار ما، آسیب‌هایی نیز متوجه شعر آئینی است.

بیابانکی درباره روند داوری آثار گفت: داوری نهایی اشعار پس از بررسی اولیه آن آغاز شده‌است. داوران تلاش می‌کنند اشعار را هم از لحاظ معرفتی و هم از جهت زیبای‌های هنری و ادبی بررسی کنند. امیدوارم که نتایج این داوری نیز مثبت و سازنده باشد.

  • منبع خبر : نهال امید