سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تبریز در فضای مجازی برگزار می‌شود
سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تبریز در فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی واجتماعی شهردارتبریز گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می‌شود.  حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در نشست هم اندیشی سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی ضمن […]

معاون فرهنگی واجتماعی شهردارتبریز گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در نشست هم اندیشی سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی ضمن تبیین اهداف برگزاری و عملیاتی این جشنواره، به تشریح محورهای کلی این جشنواره پرداخت و گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با محورهای پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کابردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد به میزبانی استان آذربایجان شرقی و با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای بازشناسی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس است، افزود: یکی از مسائلی که باید روی آن تمرکز کرده و توجه جدی داشته باشیم، این است که گردانندگان فضای مجازی در دنیا به دنبال ایجاد یک دهکده جهانی و از بین بردن فرهنگ مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی هستند و درصدد غلبه و حاکمیت فرهنگ خودساخته غربی در کل جهان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به این‌که گردانندگان و مدیران جنگ نرم به‌دنبال فروپاشی کامل اخلاقی جامعه اسلامی هستند، افزود: جامعه اسلامی با تکیه بر باورها، اصول و ارزش‌های مخصوص خود و حضور جدی و اثرگذار در فضای مجازی و تولید محتوای فاخر و اثربخش باید مانع از افول و از بین رفتن بسیاری از ارزش‌های حاکم در جامعه شود.

وی ضمن تاکید بر این‌که دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است، گفت: دفاع مقدس تبلور شجاعت، غیرت، حرکات جهادی، از خودگذشتگی، نشاط معنوی، شادی و سرور است و باید با ورود به زندگی، ابعاد شخصیتی و اخلاقی هریک از ایثارگران دفاع مقدس در شناساندن و معرفی خط و مشی آنان کوشا باشیم.

وی با اشاره به سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی ابراز امیدواری کرد با حضور پررنگ و اثرگذار در این جشنواره و همچنین نشر و ارائه آثار و محتواهای تولید شده در این جشنواره به شهروندان شاهد برگزاری باشکوه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا