سه مدرسه خیرساز در اهر احداث می‌شود
سه مدرسه خیرساز در اهر احداث می‌شود

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: سه باب مدرسه از سوی خانواده‌های ریحانی و شوره کندی در روستاهای قره‌برون، یاغبستلو و برمیس این شهرستان احداث می‌شود. ناصر پورفتحی روز چهارشنبه در مراسم امضا تفاهم‌نامه احداث این مدرسه ها،  اظهار کرد: مدرسه ۱۸ کلاسه دیزلیش که نیمه‌تمام مانده بود با پیگیری‌های فرماندار اهر روند اجرایی آن شروع شده […]

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: سه باب مدرسه از سوی خانواده‌های ریحانی و شوره کندی در روستاهای قره‌برون، یاغبستلو و برمیس این شهرستان احداث می‌شود.

ناصر پورفتحی روز چهارشنبه در مراسم امضا تفاهم‌نامه احداث این مدرسه ها،  اظهار کرد: مدرسه ۱۸ کلاسه دیزلیش که نیمه‌تمام مانده بود با پیگیری‌های فرماندار اهر روند اجرایی آن شروع شده و تا هفته‌ دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش اهر از تامین اعتبار برای بازسازی سه باب مدرسه تخریبی در این شهرستان خبر داد و گفت: قرار بر این شد تا پس از بازسازی این مدارس، یک باب را برای مدرسه استثنایی اختصاص دهیم.

پورفتحی بابیان این‌که با اقدامات و پیگیری‌های فرماندار اهر احداث مدارس از سوی خیران شتاب بیشتری گرفته است، یادآور شد: با توجه به نیازمندی و کمبود فضای آموزشی،  برای جذب خیران نیاز به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در شهرستان اهر داریم.

مدیر آموزش و پرورش اهر از پیشرفت مطلوب احداث پروژه مدارس خیرساز در روستاها و شهر اهر ابراز رضایت کرد و گفت: از لطف خیران نیک‌اندیش که برای تأمین فضای آموزشی شهرستان اهر به یاری آموزش و پرورش آمده‌اند، قدردانی می‌کنم.