ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مجموعه شهرداری تبریز تشکیل یافت
ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مجموعه شهرداری تبریز تشکیل یافت

اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به عنوان ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مجموعه شهرداری تبریز معرفی شد.

به گزارش نهال امید، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: مقرر شده کلیه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری تبریز با هماهنگی این اداره کل، اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از این بیماری انجام دهند.

محمدحسین حسن‌زاده افزود: بر اساس دستورالعمل های پیوستی وزارت بهداشت و درمان، برنامه‌های متعددی در این خصوص تدوین و برای تمامی مناطق و سازمان‌ها ارسال شده است.

او ادامه داد: در مجموعه شهرداری تبریز نیز تاکید ما بر رعایت بهداشت فردی است. همچنین کارشناسان این اداره کل توسط رابطین بهداشت مناطق و سازمان ها اقدامات ضربتی بازدید از سطح منطقه و سازمان ها انجام می دهند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از توقف تمامی برنامه ها، همایش ها و گردهمایی در این مجموعه خبر داد و گفت: همچنین مقرر شد، مواردی در قالب بروشورها و پیام‌های آموزشی در خصوص آشنایی با بیماری کرونا از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و اداره کل سلامت شهرداری تهیه و در بین مناطق و سازمان ها توزیع شود.

حسن‌زاده یادآور شد: هر گونه برنامه ای در این خصوص بر اساس مصوبات ستاد استانی خواهد بود و مطابق تصمیم آنها در سازمان‌های مختلف مجموعه شهرداری اهم از قطار شهری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقدامات لازم همچون ضدعفونی پله‌های برقی و آسانسورها در قطار شهری، ضدعفونی کردن ایستگاه های اتوبوس و…صورت می گیرد.

  • منبع خبر : شهریار