سبک زندگی معیوبِ غربی نباید در ایران اعمال نفوذ کند
سبک زندگی معیوبِ غربی نباید در ایران اعمال نفوذ کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که جان کلام سند 2030، پرورش سرباز برای غرب است، متذکر شد: در جمهوری اسلامی مبنا اسلام و قرآن بوده و سبک زندگی معیوبِ ویرانگرِ فاسدِ غربی نباید در ایران اِعمال نفوذ کند.

به گزارش نهال امید، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در برنامه پیام جمعه، با بیان این‌که سرِّ قیام حسینی، فهم مقام امام و پیام آن در ولایت‏مداری و تبعیت از ولایت است، اظهار کرد: اشکی که در نتیجه فکر و اندیشه از چشم جاری شود، سلاح است.

وی فلسفه وجودی پلیس در هر کشوری را ایجاد نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت محدود به امنیت جانی نبوده و امنیت فرهنگی باید جدی گرفته شود؛ همچنین امنیّت، عدالت و آسایش برای نوع بشر بوده و نمی‌توان گروهی را از آن مستثنی کرد.

وی با تاکید بر این‌که هدف اصلی هزینه ‏های هنگفت استکبار در لبنان، تضعیف و محو جبهه مقاومت اسلامی لبنان به رهبری حزب الله است، گفت: حضور سریع و فوری مَکرون در بیروت و ادا و اطوار ناجیانه و اصلاح‏گرانه‌‏ی‏ او در لبنان پادووی برای آمریکا است.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم اضافه کرد: سعد حریری یا هر شخص دیگری از جناح ۱۴مارس در لبنان سر کار بیاید، حزب الله راه مواجهه‏‌ی هوشمندانه را بلد است.

وی ایجاد تحول در زمینه مسائل خانواده را به‏ معنای واقعی کلمه لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: بدون تردید کاهش جمعیت، آسیب‏‌هایی در سه سطحِ «فردی»، «خانوادگی» و «اجتماعی» خواهد داشت و در عرصه‌های سبک زندگی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خود را نشان خواهد داد.

  • منبع خبر : ایسنا