ساعات فعالیت قطارشهری تبریز کاهش یافت
ساعات فعالیت قطارشهری تبریز کاهش یافت

شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز روز شنبه اعلام کرد: به دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی در این شهر، ساعات فعالیت قطارشهری از امروز کاهش یافت. بر اساس این اطلاعیه و طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی و با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، ساعات خدمات رسانی و فعالیت مترو از امروز […]

شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز روز شنبه اعلام کرد: به دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی در این شهر، ساعات فعالیت قطارشهری از امروز کاهش یافت.

بر اساس این اطلاعیه و طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی و با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، ساعات خدمات رسانی و فعالیت مترو از امروز / شنبه / برابر با اول آذر ماه تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل می باشد:

۱ – فاز اول و دوم خط یک (حد فاصل ایستگاه ائل گؤلی تا ایستگاه میدان کهن” سه راه امین “) از ساعت ۰۶:۳۰ صبح  تا ۱۹:۰۰ عصر

۲ – فاز سوم خط یک (حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور ” کوی لاله ” ) از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۴:۳۰ ظهر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: از مسافرین قطار شهری درخواست می شود در طول سفر خود در داخل قطار حتما” از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

به گزارش نهال امید، آذربایجان شرقی از ماه ها قبل در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و وضعیت شیوع این ویروس کشنده در بیشتر شهرستان های آن حاد است.

بنا بر اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روزانه جواب آزمایش کرونای ۵۰۰ نفر از مردم آذربایجان شرقی مثبت می شود و آمار فوتی های ناشی از این بیماری ۲ رقمی شده است.

  • منبع خبر : ایرنا