زیرساخت‌های لازم برای تشخیص کرونا و جهش‌های آن فراهم است
زیرساخت‌های لازم برای تشخیص کرونا و جهش‌های آن فراهم است

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های لازم برای تشخیص بیماری کرونا و جهش‌های آن در کشور فراهم شده است. قاسم جان بابایی در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند، اظهار کرد: نبود یک مرکز درمانی و بهداشتی مناسب در شهر جدید سهند، مردم ساکن در آن را […]

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های لازم برای تشخیص بیماری کرونا و جهش‌های آن در کشور فراهم شده است.

قاسم جان بابایی در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند، اظهار کرد: نبود یک مرکز درمانی و بهداشتی مناسب در شهر جدید سهند، مردم ساکن در آن را رنج می‌داد که خوشبختانه با آغاز بکار احداث این بیمارستان، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد خدمات سانی مناسب به مراجعان خواهیم بود.

وی با قدردانی از خیر احداث کننده این بیمارستان نیز بیان کرد: وزارت بهداشت نیز آمادگی خود را برای تجهیز و جذب پزشک در این بیمارستان اعلام می‌کند.

وی، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را یکی از مهم‌ترین سیاست‌های وزارت بهداشت برشمرد و عنوان کرد: افزایش احداث پروژه‌های بیمارستانی، امنیت روانی قابل قبولی برای مردم ایجاد می‌کند.

جان‌بابایی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان‌های پیر و سالمند کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: تعداد مبتلایان به بیماری‌هایی همچون فشار خون و دیابت در این استان، بیشتر است و بر همین اساس باید بیشتر مراقب سالمندان و افراد مسن بود.

وی با قدردانی از عملکرد مدیران استان در مدیریت خوب بیماری کرونا گفت: همراهی مردم و درایت مسئولان استانی باعث شد که روزهای بسیار سخت کرونایی در این استان، پایان یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین گفت: با بهره برداری از این بیمارستان، نیاز مردم شهر جدید سهند در حوزه پزشکی و درمانی تامین می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی ادامه داد: کلنگ زنی و افتتاح این بیمارستان، باید همزمان با آغاز سکونت مردم و در سال‌های گذشته انجام می‌شد که محقق نشده بود.

وی با اشاره به افزایش مشارکت خیرین در احداث مراکز درمانی و آموزشی استان، گفت: این پروژه درمانی نیز، خیرساز بوده و در زیربنایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع احداث می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به حمایت ویژه در تجهیز این بیمارستان شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا