زنوزی: مسایل اقتصادی فدراسیون فوتبال قابل بحث است
زنوزی: مسایل اقتصادی فدراسیون فوتبال قابل بحث است

مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز گفت: مسایل اقتصادی و مالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر قابل بحث است.

به گزارش نهال امید، محمدرضا زنوزی در یک گفت وگوی خبری با انتقاد از عملکرد مسئول بازاریابی و بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: این شخص به راحتی به خودش اجازه صحبت و بحث و نظر در خصوص تمامی مسائل را می‌دهد که اشتباه بزرگی است.

وی افزود: این فرد در مورد مسائل اقتصادی همان سازمانی که در رأس آن قرار گرفته است باید صحبت کند تا مشخص شود برای بحث اقتصادی سازمان لیگ چه کار کرده است؟

زنوزی با طرح این پرسش که قرارداد ۸۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات دور زمین چگونه بسته‌ شده است؟ گفت: من از طرف چهار باشگاه خصوصی لیگ برتر اعلام می‌کنم که آماده‌ایم قراردادی به ارزش ۸۵ میلیارد تومان با سازمان لیگ برای تبلیغات دور زمین منعقد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه افراد در فوتبال ما به هیچ عنوان در جایگاه خودشان نیستند، یادآور شد: فوتبال کشورمان باید توسط امثالی چون علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا مدیریت شود.

زنوزی با بیان اینکه شرکت‌های اسپانسری و سایت‌های قمار از برگزاری بازی‌های لیگ برتر سود می‌برند، افزود: متاسفانه کانال‌ها و یکسری از سایت‌های ورزشی، تعدادی از سایت‌های شرط‌بندی را تبلیغ می‌کنند که این امر جای تامل و تعجب زیاد دارد.

وی ضمن تاکید بر مخالفت با برگزاری دوباره لیگ برتر، من معتقدم که برگزاری بازی‌ها در چنین شرایطی که کشور سخت در کمند کرونا است، امکان‌پذیر نیست، چون شرایط برگزاری وجود ندارد، وقتی وزیر بهداشت می‌گوید به زور از من امضاء گرفته‌اند، دیگر چه بحثی باقی می‌ماند؟

زنوزی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ باشگاه مخالف برگزاری لیگ ‌برتر هستند و تنها یک باشگاه موافق است، پس نوع انعکاس اخبار باید با نسبت ۱۵ به یک باشد؛ البته تعداد زیادی از رسانه‌های ورزشی عدالت را رعایت ‌می‌کنند و تنها تعدادی از آن‌ها نگاه رنگی دارند.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم نام ۱۵ تیم را به تیم قرمز رنگ تغییر داده و بین استان‌ها تقسیم کرده و لیگ برتر برای آنان برگزار کنند و برای ما نیز لیگ جداگانه تدارک ببینند و یا اینکه اسم ۱۵ تیم را به تیم قرمز پوش فلان تغییر داده و لیگ را شروع کنند.

  • منبع خبر : ایرنا