زنان با الگو گیری از سیره عملی و زندگی پربار حضرت فاطمه (س) جزو پیروان راستین آن حضرت باشند
زنان با الگو گیری از سیره عملی و زندگی پربار حضرت فاطمه (س) جزو پیروان راستین آن حضرت باشند

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در امور بانوان در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس رقیه زرگری در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها را به بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه تبریک گفته اظهار امیدواری کرد زنان با الگو گیری از سیره عملی و زندگی پربار آن بانوی گرامی در کلیه عرصه های شغلی و زندگی شخصی و در تربیت نسل های آتی جزو پیروان راستین آن حضرت باشند.

در این پیام آمده است:

حضرت فاطمه زهرا(س) فرمود: ما اهل بیت پیامبر وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ، صدیقه کبری، ام ابیها (س) روز زن و مقام مادر را خدمت ریاست محترم سازمان، همکاران گرامی و بویژه خدمت یکایک بانوان شاغل در مجوعه سازمان و ادارات تابعه  تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ امید است با الگوگیری از سیره عملی و زندگی پربار آن بانوی گرامی در کلیه عرصه های شغلی و زندگی شخصی و در تربیت نسلهای آتی جزو پیروان راستین آن حضرت بوده و بیش از پیش موفق و موید باشید.

همزمان با گرامیداشت این ایام خجسته براساس روز شمار ارسالی از طرف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به همین مناسبت برنامه های فرهنگی، آموزشی و دینی ویژه ای به همت نمایندگی محترم ولی فقیه در سازمان و با همکاری امور بانوان ریاست سازمان در نظر گرفته شده است که ان شاءالله از روز شنبه ۲ بهمن ماه لغایت ۶ بهمن ماه سالجاری در مرکز استان و شهرستانها و ادارات تابعه برگزار خواهد شد. اجرای مسابقات  فرهنگی- عقیدتی، سخنرانی، شعر خوانی، مقاله نویسی، مسابقات نقاشی، مولودی خوانی، برگزاری جلسات مشاوره رایگان خانوادگی، برگزاری وبینار سبک زندگی اسلامی، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوی فرهنگی- زیارتی و تجلیل از تعدادی از بانوان پیشکسوت سازمان از جمله برنامه های قابل اجرا در طی این ایام خواهد بود.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان

  • منبع خبر : نهال امید