رییس دانشگاه آزاد تبریز: تدابیر لازم برای برگزاری امتحان جامع دکتری اتخاذ شد
رییس دانشگاه آزاد تبریز: تدابیر لازم برای برگزاری امتحان جامع دکتری اتخاذ شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه سلامت دانشجویان و استادان اولویت اول این دانشگاه است، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری امتحان جامع دکتری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است.


به گزارش نهال امید،دکتر عزیز جوانپور اظهار کرد: امتحان جامع دکتری ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از اول تا سی و یکم مرداد امسال در قالب زمان بندی برگزار و پروتکل های بهداشتی با وسواس لازم رعایت می شود. 

وی افزود: امتحانات این دانشجویان هر کدام در دانشکده مربوط به رشته تخصصی خود برگزار و امتحانات شفاهی آنان نیز به صورت مجازی برگزار می شود، به طوری که دانشجویان غیربومی در شهر خودشان امتحان خواهند داد. 

جوانپور گفت: روزانه حدود ۱۵ دانشجوی دکتری به صورت جداگانه در دانشکده خود با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در امتحان جامع شرکت می کنند و جای هیچ نگرانی نیست. 

در روزهای اخیر تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به برخی دستگاه های اجرایی مرتبط و خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز تبریز نگرانی خود را از بابت برگزاری امتحان جامع در شرایط شیوع بیماری کرونا اعلام کرده اند. 

آنان نگران هستند که حضور شماری زیادی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در یک محل که اغلب آنها از استان های دیگر هستند، سبب شیوع کرونا شود.

  • منبع خبر : ایرنا