رونمایی از ژنراتور با ولتاژ و توان بالا و قابل‌حمل دستی در تبریز
رونمایی از ژنراتور با ولتاژ و توان بالا و قابل‌حمل دستی در تبریز

ژنراتور با ولتاژ و توان بالا با قابلیت حمل دستی در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی رونمایی شد. این ژنراتور با ولتاژ  نامی خروجی ۵۰ کیلوولت تا ۱۰۰ کیلوولت  و جریان خروجی ۸ میلی‌آمپر تا ۱۰ میلی آمپر مناسب اسپیکترو آنالایزرهای صنعتی است. ژنراتور تولیدی این شرکت با توان نامی ۴۰۰ وات، ریپل ولتاژ […]

ژنراتور با ولتاژ و توان بالا با قابلیت حمل دستی در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی رونمایی شد.

این ژنراتور با ولتاژ  نامی خروجی ۵۰ کیلوولت تا ۱۰۰ کیلوولت  و جریان خروجی ۸ میلی‌آمپر تا ۱۰ میلی آمپر مناسب اسپیکترو آنالایزرهای صنعتی است.

ژنراتور تولیدی این شرکت با توان نامی ۴۰۰ وات، ریپل ولتاژ کمتر از یک درصد و خطای گزارش کمتر از ۰.۰۲ در صدد در ابعاد ۶۵ سانتی‌متر در ۱۵ سانتی‌متر در ۸۵ سانتی‌متر ساخته‌شده است.

به نقل از روابط عمومی پارک علوم و فناوری استان، اتصال به تیوب اشعه ایکس و  استفاده در دسنگاه های CT Scan  و کارایی عالی در دستگاه‌های اسپکترو آنلایزر صنعتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ژنراتور پرتابل بوده و این محصول با یک‌هشتم قیمت نمونه مشابه خارجی بومی سازه شده است.

این ژنراتور  بر اساس لود متصله طراحی شده و با دارا بودن حفاظت و اینترلاک در برابر مخاطراتی چون، آرک، اضافه بار، اضافه جریان، اضافه ولتاژ، رگولاتور و دما ایمن است.

ژنراتورهای تولیدی این شرکت فناور هم‌اکنون در صنایع مس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام