راه ارتباطی ۱۲۰ روستای هشترود مسدود شد
راه ارتباطی ۱۲۰ روستای هشترود مسدود شد

فرماندار هشترود از بسته بودن راه ارتباطی ۱۲۰ روستای این شهرستان در پی بارش‌ها، خبر داد.  امین امینیان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در سطح شهرستان که از صبح امروز آغاز شده، راه ارتباطی ۱۲۰ روستا بسته است. وی افزود: ارتفاع برف در بعضی از مناطق شهرستان تا ۴۰ سانتی‌متر […]

فرماندار هشترود از بسته بودن راه ارتباطی ۱۲۰ روستای این شهرستان در پی بارش‌ها، خبر داد. 

امین امینیان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در سطح شهرستان که از صبح امروز آغاز شده، راه ارتباطی ۱۲۰ روستا بسته است.

وی افزود: ارتفاع برف در بعضی از مناطق شهرستان تا ۴۰ سانتی‌متر نیز رسیده اما محورهای اصلی شهرستان باز و تردد در جاده‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: تمام عوامل راهداری شهرستان در تلاشند تا محورهای اصلی را باز نگهدارند اما از تمامی هموطنان تقاضا داریم اگر کار ضروری برای انجام سفر ندارند از مسافرت در روزهای برفی پرهیز کنند.

امینیان تاکید کرد: رانندگان خودروی خود را به تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد خوراکی تجهیز کنند و از سالم بودن ماشین خود اطمینان داشته باشند.

وی از آمادگی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای روستای عزیز کندی واقع در اتوبان، راهدارخانه اداره راه در محور قره چمن و محل اسکان اضطراری در شهر نظرکهریز برای مسافران گرفتار شده در راهبندان ناشی از بارش برف خبر داد.

  • منبع خبر : ایسنا