دیدار مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان اهر
دیدار مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان اهر

اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر امیرحسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان در دیدار با مهندس زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر بر اهمیت مسئله پيش سرد در کشتارگاه های دام تاکید کرد و گفت: بنا به گزارش دانشکده علوم پزشکی، با دقت عمل دامپزشكي شهرستان اهر ميزان برخي از بيماريهاي نظير كيست هيداتيك نسبت به شهرستانهاي اطراف بسيار كمتر است.

به گزارش نهال امید، همچنین هماهنگی بین دستگاههای حاکمیتی و اجرایی شهرستان ها را یکی از لازمه های اساسی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم دانست.

مهندس زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن قدردانی از زحمات حوزه دامپزشکی و در راس آن مدیر کل دامپزشکی استان و رئیس و پرسنل دامپزشکی شهرستان قدردانی نمود و حمایت خود را در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی اعلام نمود.

وی یکی از مباحث قابل تامل در اهر را بحث میدان دواب اهر دانست و اظهار داشت: میدان دواب اهر باید سر و سامان داده شود و ما آمادگی خود را در جهت هرگونه حمایت و همکاری سایر دستگاه های ذی ربط اعلام می نمائیم. لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر حامد عباسپور عرشی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهر تشریح وضعیت بیماری‌های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی و بیان مشکلات دامپزشکی شهرستان اهر پرداخت