دیدار امام جمعه تبریز با خانواده دختری که اعضای بدنش اهدا شده است
دیدار امام جمعه تبریز با خانواده دختری که اعضای بدنش اهدا شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با خانواده مبینا مولای دختر ۱۳ ساله تبریزی که اعضای بدنش به ۹ نفر زندگی بخشیده است، دیدار کرد. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با حضور در منزل خانواده مولای کوچه باغ و قرائت فاتحه به روح تازه درگذشتگان این خانواده از کار ارزشمند آن‌ها در […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با خانواده مبینا مولای دختر ۱۳ ساله تبریزی که اعضای بدنش به ۹ نفر زندگی بخشیده است، دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با حضور در منزل خانواده مولای کوچه باغ و قرائت فاتحه به روح تازه درگذشتگان این خانواده از کار ارزشمند آن‌ها در اهدای اعضای بدن مبینای ۱۳ ساله تقدیر کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این کار انسانی خانواده مولایی به چندین خانواده دیگر حیات مجدد بخشیده است، گفت: وظیفه داشتم از نزدیک از این کار ارزشمند تجلیل کنم و جویای حال بازماندگان این خانواده محترم باشم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، مبینا مولای کوچه باغ بر اثر سانحه تصادف دچار تروما و مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده‌اش، قلب، کلیه‌ها و کبد این دختر خانم به  بیماران نیازمند پیوند زده شد.

  • منبع خبر : ایسنا