دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد در تبریز برگزار شد
دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد در تبریز برگزار شد

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد در تبریز و مشخص شدن نفرات برتر کلاس های برگزار شده در این مسابقات خبرداد.

به گزارش نهال امید، سیامک امرخیزی گفت: دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت ۸۰ موتورسوار در هفت کلاسدر پیست یادگار امام (ره) تبریز برگزار گردید.  

وی افزود: با توجه به اینکه موتور سواری ۱۲۵ حدود سه ماه از تشکیل و فعالیت رسمی آن می گذرد برای سومین بار مسابقات کلاس ۱۲۵ برگزار می شود چرا که به عنوان کلاس پایه برای موتورسواری محسوب می شود و سعی داریم با جذب جوانان و استعداد های برتر و برگزاری پی در پی و مداوم این دوره ها، قهرمانانی را جهت معرفی به تیم ملی پرورش دهیم. 

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات ، ۸۰ موتورسوار در هفت کلاس ۱۲۵ آقایان و بانوان، کلاس ۶۰۰، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کردند که درپایان این دوره از رقابت ها، وحید رامین راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی، عناوین اول را در کلاس های خود کسب کردند.  

امیرخیزی با اشاره به اهمیت این مسابقات اضافه کرد: هر چند برگزاری مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی هزینه و زحمات و مشکلاتی دارد و هماهنگی های زیادی را می طلبد ولی تقویت و ارتقای کیفیت مسابقات و معرفی کامل این رشته و در نهایت شور و نشاط اجتماعی و سلامت روح و روان جوانان و ایجاد هنجار در جامعه موضوعی قابل توجه است که ما را به فعالیتهای بیشتر ترغیب می نماید.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مسابقات، با همدلی اعضا و حمایت های مسوولان زیربط به آرمانهایمان جامع عمل بپوشانیم و همچنین در میادین ورزشی کشوری و بین المللی ورزشکاران مان مطرح گردند.

  • منبع خبر : ایرنا