دوره آموزش مهارت‌های کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
دوره آموزش مهارت‌های کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

رئیس اداره شغلی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه مددجویان این نهاد با همکاری جهاددانشگاهی خبر داد.

یونس باقری در جلسه‌ی مشترک با معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: این دوره‌ی آموزشی همانند سایر دوره‌های آموزش مقدماتی اشتغال به منظور توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقاء مهارت‌های عمومی فراگیران برگزار می‌شود. 

وی افزود: توسعه و بهبود نگرش‌ها، مهارت‌ها و ارتقاء توانایی‌های افراد مستعد اشتغال و انتقال دانش، اطلاعات و فرصت‌های نوین برای راه‌اندازی کسب و کار جدید به‌عنوان هدف غایی این دوره در نظر گرفته شده است. 

باقری با بیان اینکه سهم آذربایجان شرقی، ۵۲۰ نفر می‌باشد، گفت: این دوره تا پایان سالجاری توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز، مراغه، میانه، اهر، مرند و عجبشیر برگزار خواهد شد.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی مهارت آموزی در قالب سه گروه و رده سنی به مدت ۷۲ ساعت به شکل ترکیبی آموزش حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.