دنیزلی: شاهین برای فوتبال بازی کردن نیامده بود
دنیزلی: شاهین برای فوتبال بازی کردن نیامده بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش برابر شاهین اشتباهاتی در خط حمله داشت اما حریف هم بسیار بسته بازی کرد.

به گزارش نهال امید ، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد:‌ در این بازی تیم مقابل برای فوتبال بازی کردن نیامده بود. بازی کردن برابر چنین تیم‌هایی خیلی سخت است. هفته‌ها است که از قعر جدول قصد بالا آمدن دارد. ما هم بعد از یک مدت طولانی در لیگ انجام دادیم. حریف حمله‌ای به دروازه ما نداشت و بازی یک طرفه بود. اگر بخواهیم مقاومت حریف را از بین ببریم باید حتما گل بزنیم. الان خلاصه بازی را هم تماشا کردم.

او ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم و نتیجه به این شکل رقم خورد. خیلی ناراحت هستیم از این نتیجه. برای بردن خیلی کارها را انجام دادیم ولی نشد. بعضی‌ها از رقیبان ما از ما جلو هستند. ذهن‌مان را در این بازی نمی‌گذاریم. تا پایان نیم فصل شش بازی داریم. اشتباهاتی هم داشتیم. باید همه این اشتباهات را جبران کنیم و جبران هم می‌کنیم.

دنیزلی اضافه کرد:‌ دیروز هم در مصاحبه گفتم که در لیگ ایران هر تیمی می‌تواند هر نتیجه‌ای بگیرد. الان چند هفته است که در لیگ بازی نداشتیم. این یک برگ بازنده برای ما است. اگر فکر و ذهن‌مان را در این قضایا بگذاریم نمی‌توانیم جلو برویم. واقعیت این است که حریف ما قعر جدولی است ولی درایت دارد و دفاع می‌کند. باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم ولی نتوانستیم. بالاتر از ما تیم‌هایی هستند که ۱۳ بازی انجام دادند. وظیفه ما جبران کردن این اشتباهات است. تا این هفته از هدفی که داشتیم چهار امتیاز کمتر گرفته‌ایم. ما هر تیمی نیستیم و تیم هدفمندی هستیم. بعضی وقت‌ها با نتایج دور از انتظار رو به رو می‌شوید. در ۱۱ بازی که انجام دادیم در دو بازی نتیجه دلخواه را نگرفتیم که یکی از آن‌ها این بازی بود.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیمش درخواست‌های او را در زمین انجام می‌دهند یا خیر توضیح داد: بعضی از چیزهایی که از بازیکنان می‌خواهم انجام نمی‌شود. گل نزدن ما هر چقدر ما را دچار یاس می‌کند همان قدر حریف را مقاوم‌تر می‌کند. در طول ۹۰ دقیقه از همه طرف حمله کردیم. بیشتر این موقعیت‌ها آن‌طور که من مدنظر داشتم انجام نشد. بازیکنان من اشتباهاتی داشتند. امروز حرف زیادی برای گفتن نیست و به خاطر اشتباهات ما نتیجه به این شکل شد. این اشتباهات را نه در خط دفاعی در خط حمله انجام دادیم. با این بازیکنان راه را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم اشتباهات را جبران کنیم. چه ببریم و چه ببازیم ما یک تیم هستیم و روی نفرات نمی‌شود تمرکز داشت. تیم یا به شکل خوب عمل می‌کند یا به شکل بد کار می‌کند. می‌دانم بازیکنانم اندازه من می‌خواهند بازی را ببرند.