دفاع با بصیرت جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد
دفاع با بصیرت جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس آگاهانه و با بصیرت با جان و خون خود از ایران اسلامی دفاع کردند و امروز نیز این دفاع مستحکم از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد.

به گزارش نهال امید، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در مراسم تجلیل از سربازان و بسیجیان نمونه مراغه افزود: در سال های دفاع مقدس، رژیم بعثی با  پشتیبانی استکبار جهانی  به میهن اسلامی تعرض کرد لیکن جوانان غیور و و غیرتمند ایران اسلامی با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و دشمن تا دندان مسلح را زمین گیر کردند.

وی با بیان اینکه سرباز زینت کشور است گفت: جوانان سرباز، دژ مستحکم جامعه بوده و آحاد جامعه به دلیل حضور شما در تامین امنیت این مرزو بوم، با آرامش و امنیت زندگی می کنند.

رشیدی با اشاره به حماسه آفرینی های جوانان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروز به برکت خون پاک شهدا، ما اکنون در کنار خانواده با امنیت و آسایش زندگی می کنیم و باید قدردان آنها باشیم و یادشان را زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به جایگاه سربازی در اسلام و نظام اسلامی گفت:سرباز یعنی کسی که در راه دین، شرف و وطن از سر و جان خود بگذرد.

رشیدی پژوهش و  پویایی  را لازمه رشد و بالندگی جوانان عنوان کرد و افزود: جوانان باید مطالبی را یاد بگیرند که به واسطه آن در خود تغییر و تحول ایجاد کنند زیرا که بیشتر شهدا از قشر جوانان بودند.

وی اضافه کرد: جوانان و سربازان جوان حداکثر بهره برداری را از فرصت ها  کرده، ارتباط با خدا را تقویت کنند که این فرصت سربازی، فرصتی کمیاب در زندگی اجتماعی است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا