دستگاه قضایی استان در راستای مبارزه با فساد در کنار سپاه عاشورا است
دستگاه قضایی استان در راستای مبارزه با فساد در کنار سپاه عاشورا است

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضایی استان و سپاه عاشورا تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و در حوزه های مختلف مخصوصا مبارزه با فساد در کنار هم هستند.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در دیدارهای جداگانه با سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا و سردار اصغر عباسقلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته دفاع مقدس از سردار عابدین خرم و سردار عباسقلی زاده قدردانی کرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی طی این دیدار ها اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون رزمندگان، شهدا و ایثارگرانی هستیم که در دفاع از میهن اسلامی با حضور در جبهه های حق علیه باطل جان خود را فدا کردند.
وی با بیان اینکه نباید از یاد و خاطره شهدا غافل شویم، اظهار داشت:  امیدواریم بتوانیم برپا دارنده آرمان ها و راه شهدا باشیم.
خلیل اللهی با اشاره به نقش سپاه عاشورا در مبارزه با فساد، ادامه داد: دستگاه قضایی استان و سپاه عاشورا تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و در حوزه های مختلف مخصوصا مبارزه با فساد در کنار هم  هستند.