درصدد بهبود جایگاه تیم هستیم
درصدد بهبود جایگاه تیم هستیم

سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتور گفت: با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده درصدد بهبود جایگاه تیم هستیم.

مصطفی دنیزلی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به وقفه ای که در انجام بازی های لیگ پیش آمده است، افزود: وقفه های ایجاد شده نه به نفع و نه به ضرر ما بود و ما سعی کردیم در این مدت نقاظ ضعف تیم را تقویت کرده و مصدومان تیم را به بازی ها برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: از ۱۰ بازی انجام داده ۶ بازی را در خارج از خانه و ۴ بازی را داخل خانه انجام دادیم و از لحاظ امتیازی در حد قابل قبولی هستیم و باید توجه داشته باشیم که نسبت به رقبای مان در لیگ برتر یکی دو بازی عقب افتاده داریم.

وی با بیان اینکه در طول ۱۰ بازی انجام داده، بیشتر از ضعف تیمی ضعف انفرادی داشتیم، اظهار کرد: تیم های مدعی قهرمانی هم ممکن است در ادامه راه امتیازاتی را از دست بدهند که ما با جدیت برای رسیدن به اهداف تیم خواهیم جنگید.

دنیزلی با بیان اینکه برای رسیدن به بازی های باشگاه های آسیا باید قهرمان لیگ برتر فوتبال باشیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه بنده به عنوان سرمربی تیم با جدیت به کارم ادامه می دهم انتظار دارم تمام بازیکنان نیز با جدیت تلاش کنند چرا که اگر خلاف این موضوع باشد حتما تنبیه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مصاف با تیم نود ارومیه به رغم اینکه در حال حاضر تیم اول لیگ دسته یک می باشد ولی برای حذف تیم تراکتور تلاش زیادی کرد.

دنیزلی بازیکن غایب تیمش برای بازی فردا مقابل تیم شهرداری بوشهر را رضا اسدی اعلام کرد و گفت: ما هم در جام حذفی و هم در سوپر لیگ راهمان را ادامه خواهیم داد.

سرمربی ترک تبار سرخ پوشان تبریزی در مورد رضا شکاری گفت: با توجه به مشکلات این بازیکن در زمان نقل و انتقالات  ۲ روز قبل به تمرینات تیم اضافه شده است و در ادامه راه تیم را همراهی خواهد کرد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی فردا حضور داشته باشد.

تیم تراکتور فردا پنجشنبه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

در زمان حاضر تیم تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده هشتم و تیم شهرداری بوشهر با ۴ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال فصل نوزدهم جای دارند.

  • منبع خبر : ایرنا