درخشش دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات جهانی ریاضی
درخشش دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات جهانی ریاضی

 دانشجویان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز در بیست و هشتمین مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی (IMC2021) موفق به کسب دو مدال طلا شدند. تیم دو نفره ریاضی دانشگاه تبریز به سرپرستی دکتر کمال عزیزی هریس، موفق به کسب دو مدال طلا توسط دانشجویان کارشناسی به نام های عرفان معصومی و آرمان شیردل و کسب رتبه اول […]

 دانشجویان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز در بیست و هشتمین مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی (IMC2021) موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

تیم دو نفره ریاضی دانشگاه تبریز به سرپرستی دکتر کمال عزیزی هریس، موفق به کسب دو مدال طلا توسط دانشجویان کارشناسی به نام های عرفان معصومی و آرمان شیردل و کسب رتبه اول کشوری در بیست و هشتمین مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی (IMC2021) شدند.

در این دوره از مسابقات که از تاریخ دوم تا هشتم آگوست سال ۲۰۲۱ به میزبانی دانشگاه کالج لندن برگزار شد، دانشجویان دانشگاه تبریز با کسب مدال طلا جایزه اول این مسابقات را بدست آوردند و در نتایج تیمی نیز تیم این دانشگاه در بین همه تیم های دانشگاه های کشور( صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، اصفهان، خواجه نصیر و فردوسی مشهد) رتبه اول تیمی را به خود اختصاص داده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در بیست و هشتمین مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی (IMC2021) از معترترین مسابقات جهانی ریاضی در سطح دانشجویان دوره کارشناسی است که هر ساله به میزبانی دانشگاه کالج لندن و با شرکت تیم هایی از برترین دانشگاه های جهان برگزار می شود که امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا