دانشجویان پیروخط امام با روحیه انقلابی آمریکا را رسوا کردند
دانشجویان پیروخط امام با روحیه انقلابی آمریکا را رسوا کردند

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان پیروخط امام با روحیه انقلابی آمریکا را رسوا و خط سازش را باطل کردند. رامین نظامی‌خواه در رابطه با اهمیت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی برای به تصویر کشیدن جنایت‌های استکبار علیه ملت‌های مظلوم و آزاده‌ی جهان و یادآور الگوی ایستادن و ستیز ملت انقلابی ایران […]

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان پیروخط امام با روحیه انقلابی آمریکا را رسوا و خط سازش را باطل کردند.

رامین نظامی‌خواه در رابطه با اهمیت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی برای به تصویر کشیدن جنایت‌های استکبار علیه ملت‌های مظلوم و آزاده‌ی جهان و یادآور الگوی ایستادن و ستیز ملت انقلابی ایران اسلامی در برابر آمریکا و دست نشانده‌هایش است.

وی ادامه داد: آنچه که ۱۳ آبان را ماندگار و تبدیل به یوم‌الله کرد، شور و شعور جوانانه‌ی دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که با اخلاص، در مقابل دخالت‌های بیگانگان در کشور برپاخواسته و با رسوا کردن آمریکا و نفوذی‌هایش، خط سازش را کنار زدند.

وی با اشاره به وجود درک عمیق از خداباوری و سازش‌ناپذیری در آرمان‌ها در دانش‌آموزان و دانشجویان اوایل انقلاب، افزود: با داشتن چنین روحیه و بهره بردن از هدایت‌های امام راحل عظیم الشان و یاران ایشان بود که به دانش‌آموزان و دانشجویان در آن زمان جرات و توان چنین فتح الفتوحی را پیدا کردند.

مسئول بسیج‌رسانه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز نیز اگر مسئولان کشور طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب، فضا را برای کنش‌گری میدانی نسل جوان و نوجوان در عرصه های مختلف فراهم کنند، نسل چهارم و پنجم انقلاب نیز برای تضمین استقلال کشور نقش آفرینی کرده و در عرصه های مختلف سیاست، اقتصاد، فرهنگ، دانش و معنویت از دستاوردهای بزرگ انقلاب حراست خواهند کرد.

وی تاکید کرد: کسانی که مشکلات و کاستی‌ها را نتیجه‌ی آزادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر استکبارگران می‌دانند، دانسته یا نادانسته پا روی خون شهیدانی می‌گذارند که برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ایثار کرده‌اند و این افراد بهتر است برای پی بردن به نتیجه‌ی تلخ سازش، سراغ دولت‌هایی بروند که تمام و کمال در مقابل رژیم‌های جنایت‌کار تسلیم شده اند، اما سعادتی برای ملتهایشان فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه اتفاقا مشکلات و کاستی ها نتیجه‌ی کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب است، عنوان کرد: هرکجا که عقلانیت انقلابی حاکم بوده و مردم میدان‌دار بوده اند، به پیش رفته ایم اما دل بستن عده‌ای در کشور به سازش و تسلیم حاصلی جز فشار بر مردم نداشته است.

نظامی‌خواه در پایان به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: ملت ما و آزادگان جهان در مسیر تمدن سازی چشم به آمریکا ندوخته و فریب دوگانه ساختگی ترامپ-بایدن را نمی‌خورد. بلکه گام دوم انقلاب اسلامی را با تکیه بر توان جوانان متعهد خود قویتر از قبل برداشته و مسئولان کشور در تمام سطوح باید با این فرآیند همراه شوند.

  • منبع خبر : ایسنا