دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری برای تکمیل ظرفیت حج اقدام کنند
دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری برای تکمیل ظرفیت حج اقدام کنند

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به فراخوان تکمیل ظرفیت حج تمتع سال ١٣٩٩، گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا پایان شهریور ٨٦ می‌توانند برای تکمیل ظرفیت حج تمتع اقدام کنند.

به گزارش نهال امید، امیر روحی ملکی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرستان‌ها، به منظور تکمیل ظرفیت‌های مذکور از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان شهریور ١٣٨۶ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها دعوت به عمل می‌آید تا براساس زمانبندی اعلامی برای ثبت نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس ودیعه گذاران مرداد ماه ۸۶ از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت جاری به سامانه اعلام شده مراجعه کنند.

روحی ادامه داد: ودیعه گذاران شهریور ماه ۸۶ نیز از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه امسال به سایت یاد شده مراجعه کنند.

وی گفت: مجموع ثبت نام آذربایجان شرقی برای حج امسال چهار هزار و ۲۰۰ نفر است که تعدادی از شهرستان‌ها در مرحله قبل تکمیل ظرفیت شدند.

مهر