خرمشهر شناسنامه انقلاب و دفاع مقدس است
خرمشهر شناسنامه انقلاب و دفاع مقدس است

جانشن فرمانده سپاه ناحیه اهر، خرمشهر را شناسنامه دفاع مقدس، شهدا و انقلاب عنوان کرد و بر ترویج و تبیین این روز بزرگ برای نسل های آینده تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار سعید میرزا محمدی در جلسه هم اندیشی برگزاری برنامه های بزرگداشت روز آزادسازی خرمشهر، ضمن گرامیداشت این روز باشکوه، اظهار کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و آزادی خرمشهر یک نعمت الهی بود که تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: آسایش و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است و باید قدر این شهدا را بدانیم چرا که در آزادسازی خرمشهر شهدای زیادی تقدیم ایران و اسلام شد.

سرهنگ پاسدار میرزا محمدی در ادامه به پخش «سرود سلام فرمانده» و بازتاب آن در رسانه‌های بیگانه اشاره کرد و افزود: سرود سلام فرمانده در مدح منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اجرا شده است و این به مذاق دشمنان خوش نیامده و با هر ترفندی سعی در حذف این سرود هستند ولی به حول و قوه الهی این سرود با زبان های مختلف در بیش از شش کشور جهان سروده شده و امیدواریم در آینده نزدیک نیز سلام فرمانده به یک سرود ملی و بین المللی در جهان اسلام تبدیل شود.

وی به برگزاری برنامه گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: روز سوم خرداد در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برنامه های متعددی در شهرستان اهر اجرا خواهد شد که رژه خودرویی و موتوری و اجرای سرود سلام فرمانده توسط ورزشکاران از این برنامه‌ها است.

جانشین فرمانده سپاه اهر افزود: همزمان با گرامیداشت سوم خرداد مراسم رژه موتوری ساعت ۱۰ صبح از مزار شهدای گمنام پارک شیخ شهاب الدین اهری تا مزار شهدا آغاز و از ساعت ۱۴ لغایت ۱۵ بعد از ظهر نیز سرود سلام فرمانده با تجمع ورزشکاران در سالن ورزشی شهید کریم پور با اقتدار برگزار خواهد شد.