حمایت از سرمایه گذاری، راهی برای رفع مشکل بیکاری در شبستر
حمایت از سرمایه گذاری، راهی برای رفع مشکل بیکاری در شبستر

فرماندار شبستر گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار و رفع مشکل بیکاری باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد و حمایت از سرمایه گذاران را در دستور کار قرار داد.

به گزارش نهال امید، حسین عبداللهی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که شهرستان شبستر یکی از قطب‌های صنعتی کشور به حساب می‌آید و با دارا بودن هفت شهرک صنعتی به همراه چهار شهرک دیگر و چهار شهرک در دست ساخت و با ۱۰ هزار نیروی کار، نیازمند حمایت و اعتبارات ویژه اسا تا مانند گذشته بتواند کمک حال تولید در کشور باشد. 

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان، سرمایه گذاران، دانشگاهیان، پیگیری مشکلات موجود و حل آن‌ها، مرتفع کردن موانع تولید، برچیدن بروکراسی زائد اداری در جهت حمایت از سرمایه گذاری و استفاده از صاحب نظران در راستای توسعه همه جانبه از اولویت‌های کاری فرمانداری شبستر خواهد بود.

وی اظهار کرد: شهرستان شبستر که دارای ۶۰۰ واحد تولیدی فعال است در جهت رفع بیکاری و لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید گام‌های اساسی برداشته است. 

عبداللهی اضافه کرد: تمامی مسئولان باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند و مشکلات مردم و مراجعه کنندگان به ادارات را مرتفع سازند.

  • منبع خبر : ایسنا