حضور پرشکوه مردم تبریز رویش گام دوم انقلاب اسلامی است
حضور پرشکوه مردم تبریز رویش گام دوم انقلاب اسلامی است

فرامرز افشانی گفت: مردم تبریز نشان داده‌اند که هر جا حضورشان لازم است در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و این حضور نشانگر رویش گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی تبریز ؛ مدیر جهادکشاورزی تبریز در حاشیه راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ؛ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم تبریز در این هوای سرد و کولاکی، بسیار باشکوه و افتخارآفرین است و نشان‌دهنده پشتیبانی این مردم غیور از مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است.
وی افزود: همواره حضور مردم تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و هرجا مردم بوده‌اند دشمن مایوس شده است.
افشانی در ادامه تصریح کرد: مردم تبریز  در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دوباره با اعتقاد و اتحاد ی وصف ناپذیری پای در صحنه گذاشته‌اند که قابل تقدیر است.
وی در ادامه سخنان خود  تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال  ترجمان این فراز از جمله شهید مظلوم بهشتی بود که فرمودند: ملت ما شیشه است که اگر شکسته شود، برنده‌تر می‌شود .
وی اضافه کرد:اگر غرب در یک اشتباه محاسباتی، فکر می‌کند که با فشار تحریم می‌تواند از ملت ایران چهره شکست‌خورده به نمایش بگذارد، سخت در اشتباه است. چراکه در شرایط سخت ملت ایران برنده‌تر می‌شود و این بار ممکن است رگ حیات آن‌ها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی برای همیشه بریده شود.
مدیر جهادکشاورزی تبریز در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: کارکنان  جهاد کشاورزی تبریز در جهت پاسداشت آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای شامخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ، با تاسی از فرامین و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ،دوشادوش مردم تبریز به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و فعالان عرصه تامین امنیت غذایی در راهپیمایی حاضر  شدند  تا با حضور  باشکوه خود بار دیگر حماسه ای ماندگار رقم بزنند .