حضور بنیاد مستضعفان فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت‌های محرومیت زدایی است
حضور بنیاد مستضعفان فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت‌های محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه عاشورا حضور بنیاد مستضعفان را فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت‌های محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: امیدواریم خدمات بنیاد مستضعفان با همگرایی تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و حاکمیتی بیش از پیش به نتیجه برسد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در مراسمی که به مناسبت افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق برگزار شد، از خدمات بنیاد مستضعفان در طول چند سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با همگرایی نیروهای انقلابی بتوان چهره‌ی محرومیت را از مناطق محروم استان زدود.

وی با تمجید از مدیریت و فعالیت جهادی و انقلابی در این نهاد گفت: کارها و فعالیت‌هایی که نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق در شرایط سخت آب‌وهوایی و حتی در مناطق صعب‌العبور انجام می‌دهد می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر سازمان‌ها باشد.

وی افزود: جهادی عمل کردن، خستگی ناپذیری، کار کردن جهت رضایت خدا و خدمت بی‌منت به مردم از اصلی‌ترین شاخصه‌های نیروهای بسیجی است که همه این شاخصه.ها در این مجموعه دیده می‌شود.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش خدمات بنیاد مستضعفان در این شهرستان گفت: راهکارها و چشم‌انداز لازم برای رسیدن به اهداف محرومیت زدایی و اجرای الگوی آبادانی و پیشرفت در چاراویماق ترسیم شده است که اگر با مشارکت و همراهی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی همراه باشد برای رفع محرومیت در این شهرستان بسیار خوشبین هستیم. 

 آیت شاهی با بیان اینکه مساعدت و آورده مالی بنیاد مستضعفان در پروژه‌های آبادانی در گروه جذب مشارکت‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی است، گفت: این بنیاد حاضر است در پروژه‌ها حتی بالاتر از سازمان‌های دولتی هزینه کند به شرطی که خود سازمان‌ها و نهادها هم پای کار بیایند تا با همگرایی جلوی موازی کاری‌ها گرفته شود و روند اجرای پروژه‌ها تسریع شود.

وی ادامه داد: علیرغم برودت شدید هوا در بیش از ۳۰ روستای شهرستان چاراویماق، پروژه‌های مختلف زیر بنایی، عمرانی، تفریحی، اشتغالزایی و فرهنگی در حال اجرا است که در شرایط کنونی و با توجه به اعتبارات محدود دولتی، یک کار عظیم در شهرستان انجام می‌شود.

شاهی افزود: امیدواریم با روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی که توجه ویژه به محرومین دارند، در برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم شود تا پروژه‌ها با سرعت و کیفیت بیشتر در زمان کمتری به بهره‌برداری برسند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین شهرستان، خانواده شهداء و ایثارگران و جمعی از بسیجیان شهرستان چاراویماق برگزار شد از طرف فرمانده سپاه عاشورا از خدمات و اقدامات جهادی، بسیجی‌وار و کم‌نظیر مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق برای اجرای پروژه‌های متنوع محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق تجلیل شد.

  • منبع خبر : ایسنا