حتی یک رأی در انتخابات تعیین کننده است
حتی یک رأی در انتخابات تعیین کننده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و حتی یک رأی در انتخابات تعیین کننده است.  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای تامین استان که با حضور تعدادی از نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و حتی یک رأی در انتخابات تعیین کننده است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای تامین استان که با حضور تعدادی از نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که هر زمان دشمن اتحاد ملی را هدف قرار داده، انسجام مردم بیشتر شده است، گفت: مردم از انقلاب و نظام قهر نیستند بلکه از عملکرد ضعیف مسئولان در حوزه های مختلف خصوصاً مسائل اقتصادی معیشتی ناراضی هستند.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی از نمایندگان مجلس خواست در حوزه های انتخاباتی خود با تبیین فواید و برکات حضور حداکثری در انتخابات، شبکه طرفداران خود را در مناطق مختلف برای افزایش میزان مشارکت مردم فعال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را مطالبه مردمی دانست و گفت: در جذب امکانات و سرمایه های ملی نمایندگان هر منطقه باید نگاهی فرامنطقه ای و استانی داشته باشند. 

وی افزود: نماینده هر شهر نماینده همه استان است و باید با نگاهی وسیع و جامع برنامه های راهبردی توسعه محور را در انجام امورات جاری در الویت قرار دهد.

وی وحدت بین نمایندگان استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با همدلی و همراهی همدیگر مسیر توسعه و پیشرفت استان را هموارتر کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به این‌که انتخابات چهار رکن اصلی دارد، گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است که با اطمینان خاطر امنیت و سلامت انتخابات را تضمین می کنیم. 

محمدرضا پورمحمدی افزود: با حضور کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاها رقابت های انتخاباتی جلوه پور شوری به خود گرفته و در روز انتخابات با مشارکت حداکثری مردم این شکوه دیدنی خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار سالروز  قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، گفت: معظم له فرمودند مردم تبریز جریان ساز هستند که در این انتخابات این جریان سازی با مشارکت حداکثری به منصه ظهور خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که در این دوره ۱۰درصد به شعب اخذ رأی افزوده شده است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است.

 رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست با بیان این‌که وظیفه ملی ما حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: تمام سلایق و اندیشه ها باید در انتخابات حضوری پرنشاط و با طراوت داشته باشد، چرا که این رویداد مهم سیاسی هم از بعد داخلی و هم از بعد دیپلماسی خارجی برای کشور حائز اهمیت است.

یوسف داوودی با تاکید بر این‌که دنیا نظاره گر انتخابات ماست، گفت: مشارکت بالای مردمی همیشه تاریخ کشور را از آسیب ها و توطئه های دشمنان مصون نگه داشته است.

وی تقویت روح انتخابات را یک ضرورت خواند و گفت: برای حفظ منافع ملی باید فرهنگ انتخاباتی ارتقاء یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف سراب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات میدان آموزش برای نسل بعدی انقلاب است.

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در این نشست اعضای شورای تامین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان نکته نظرات خود در راستای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا