جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود
جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» و با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

وی ضمن اعلام روش‌های مشارکت مردم نوعدوست افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ کمک‌های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با کد دستوری *۸۸۷۷*۱*۰۴۱# از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند به صورت آسان و ایمن یاریگر نیازمندان در آستانه عید نوروز باشند.

وی ادامه داد: پایگاه.های فرهنگی کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه در تبریز و شهرستان‌های استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان خواهند بود.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، ملامهدی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم و خیران با کمیته امداد یادآور شد: امیدواریم در آستانه سال نو با مشارکت گسترده‌ی مردم نوعدوست و خیّران شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.