جریمه جالب متخلفان کرونایی در هشترود
جریمه جالب متخلفان کرونایی در هشترود

به گزارش نهال امید، رئیس دادگستری هشترود گفت: افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و اقدام به برگزاری مراسمات مختلف مانند عزا و عروسی کنند، ملزم به کار در بخش کرونایی بیمارستان و ارائه خدمات عمومی رایگان خواهند شد. رحیم استادی ، اظهار کرد: وضعیت کرونا در هشترود همه مردم را مضطرب کرده است، […]

به گزارش نهال امید، رئیس دادگستری هشترود گفت: افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و اقدام به برگزاری مراسمات مختلف مانند عزا و عروسی کنند، ملزم به کار در بخش کرونایی بیمارستان و ارائه خدمات عمومی رایگان خواهند شد.

رحیم استادی ، اظهار کرد: وضعیت کرونا در هشترود همه مردم را مضطرب کرده است، از این رو قصد داریم در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدامات سخت گیرانه‌ای را در این شهرستان اجرایی کنیم تا بتوانیم از گسترش کرونا جلوگیری کنیم.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان هشترود، تعداد ۲۹ پرونده تهدید علیه بهداشت عمومی و تعداد ۱۶ پرونده کرونایی در بخش ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی دادگستری هشترود تشکیل شده که جز پنج پرونده که در مرحله رسیدگی است، بقیه پرونده‌ها با اعلام حکم تادیبی و جریمه نقدی، مختومه شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش افراد کرونایی در هشترود و مرگ و میر ناشی از این بیماری، از تمامی هموطنان می‌خواهم که از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

  • منبع خبر : ایسنا