تیم فوتبال ماشین‌سازی از مربیان و بازیکنان بومی حمایت می‌کند
تیم فوتبال ماشین‌سازی از مربیان و بازیکنان بومی حمایت می‌کند

تبریز- نهال امید - مالک باشگاه ماشین‌سازی گفت: توجه و حمایت جدی از مربیان، بازیکنان بومی، جوانان آینده دار و همچنین کادر فنی فعلی تیم از اهداف اصلی این باشگاه است.

به گزارش شنبه نهال امید، یونس قربانی در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از بها ندادن به مربیان، بازیکنان، جوانان و افراد بومی در فوتبال آذربایجان شرقی افزود: ماحصل بی توجهی به تیم های پایه،جوانان و استعدادهای، بروز بومی وضعیت اسفبار فعلیدر  فوتبال آذربایجان است.

مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: اگر تا آخر هفته جاری انتقال قطعی باشگاه صورت نگیرد و مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات توسط مدیریت قبلی حل نشود در خصوص وضعیت حقوقی باشگاه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وی عنوان کرد: معتقد هستم به شرط حمایت لازم و کافی از سوی هواداران، مسئولان و مدیران ورزشی استان از سیاست باشگاه می توان با فرصت دادن کافی به کادر فنی، بازیکنان بومی و جوانان برای بستن تیم پرقدرت اقدام کرد.

قربانی ضمن قبول برخی از انتقادات نسبت به کم بودن زمان برای اعمال تغییرات اساسی در تیم فوتبال ماشین سازی، گفت: باید ابتدا مشکل پنجره نقل و انتقالات و مالکیت باشگاه حل شود تا در این خصوص نیز برنامه ریزی کرد. 

وی تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال آذربایجان شرقی، عدم اعتماد به جوانان بومی باعث می شود نه تنها در تیم های ملی نماینده‌ای نداشته باشیم، بلکه حتی برای تیم های خودمان هم که بالای ۹۰ درصد از بازیکن غیربومی استفاده می شودکنند، با هزینه های بالا و مشکلات عدیده روبرو می شویم.

قربانی در پاسخ به این سوال که آیا شایسته است با وجود این همه استعداد و جوان در استان، تیم ماشین سازی مثل فصل گذشته بالای ۲۰ بازیکن غیر بومی داشته باشد، تشریح کرد: از هواداران محترم تقاضا می کنم ضمن صبوری، از باشگاه خود حمایت کرده و به شایعات و اخبار نادرست منتشره در رسانه ها و فضای مجازی توجه ننمایند. 

مالک باشگاه فرهنگی – ورزشی ماشین سازی در خصوص برنامه های باشگاه برای فصل جدید اظهار کرد: از هفته گذشته تمرینات تیم با حضور بازیکنان بومی و جویای نام آغاز شده و در این هفته نیز با نظر کادر فنی، نفرات جدید و مورد نظر جذب و تمرینات تیم با جدیت دنبال خواهد شد.

قربانی بیان کرد: در رابطه با برنامه ریزی برای روند مدیریتی و حقوقی باشگاه برای فصل جاری در جلسه این هفته هیات مدیره تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی افزود: طبق نظر هیات مدیره تمامی برنامه های ورزشی، مالی و آتی باشگاه منوط به انتقال مالکیت باشگاه و حل مشکل پنجره نقل و انتقالاتی می باشد.

تیم فوتبال ماشین سازی با ۵۳ سال قدمت از جمله تیم های ریشه دار فوتبال ایران می باشد که در ۲ دهه اخیر افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرده است. 

این تیم به دلیل ضعف مدیریت و مسایل مالی و تعویض مکرر سرمربی، فصل گذشته از لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به دسته یک سقوط کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا