تکذیب جدایی شکاری از تراکتور
تکذیب جدایی شکاری از تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد: بر خلاف ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر جدایی رضا شکاری از این تیم، نامبرده در اختیار باشگاه است و به هیچ عنوان از تراکتور جدا نمی‌شود.

به گزارش نهال امید ، غلامرضا صادقیان روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی رسانه ای اظهار کرد: تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و استفاده از آنان بر عهده‌ی سرمربی است؛ آقای شکاری به منظور آمادگی بیشتر، با اجازه سرمربی تراکتور در تمرینات تیم ملی امید حضور دارد و جدایی این بازیکن را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه تاکنون تمامی امکانات درخواستی دنیزلی در اختیارش قرار داده‌ شده است، گفت: برنامه‌های اساسی در ادامه راه داریم و تیم تراکتور در نیم فصل تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: اگر قرار بر تعویق بازی‌ها است، این موضوع باید حداقل ۱۲ ساعت قبل از آغاز بازی اطلاع رسانی شود، زیرا هواداران با مشکل مواجه می‌شوند و این قبیل بی‌برنامگی باعث ناراحتی هواداران به عنوان بخش با ارزش فوتبال ایران می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی تراکتور افزود: هنوز برنامه جدید برگزاری بازی‌هایمان در هفته‌های ۱۱ و ۱۲ هنوز اعلام نشده است.

وی در خصوص تقویت نقاط ضعف تیم در نیم فصل نیز تشریح کرد: باشگاه تراکتور برای جذب بازیکنان جدید مد نظر آقای دنیزلی اقدام خواهد کرد. فردا جلسه‌ای در این زمینه با سرمربی تیم برگزار می‌شود تا به هدفمان رسیده و خواسته‌ی هواداران را محقق کنیم.

صادقیان تأکید کرد: هر امکاناتی که آقای دنیزلی از ما خواسته، در اختیارش قرار داده‌ایم و اگر درخواست بازی تدارکاتی کند، ما رقیب مناسبی برای تیم آماده می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص اضافه شدن نفر جدید به کادرفنی تیم، گفت: آقای دنیزلی باید در خصوص اضافه شدن بازیکن و کمک مربی تصمیم گیری کند و در این خصوص ما با سرمربی تیم صحبت کرده‌ایم و به ما اعلام کرده که در صورت نیاز به کمک مربی، به مدیریت باشگاه اطلاع خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از هواداران پرشورمان بخاطر بی‌برنامگی سازمان لیگ در هفته‌های اخیر  که باعث شد در خدمتشان نباشیم، عذرخواهی می‌کنیم.

تیم فوتبال تراکتور با ۱۷ امتیاز و دو بازی به تعویق افتاده در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد.