توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹
توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹

شهردار تبریز سال گذشته را سال تحقق اهداف مدیریت شهری تبریز عنوان کرد و گفت: توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جدید از جمله اولویت‌های شهرداری است.

به گزارش نهال امید، ایرج شهین‌باهر در پیام نوروزی خود با تبریک سال نو به شهروندان، اظهار کرد: سال ۹۸ را با تمام سختی‌ها پشت سر گذاشتیم؛ اما این‌سال برای شهرداری تبریز به جهت این‌که توانستیم به اهداف تعیین‌شده خود برسیم، سال موفقیت‌آمیزی بود.

وی تشریح کرد: در سال ۹۸ طبق وعده‌ای که به شهروندان عزیز داده بودیم، خط یک قطار شهری پس از نزدیک به دو دهه به ایستگاه پایانی خود رسید و کلیه بدهی‌های بانکی مربوط به دوره های گذشته شهرداری تبریز تسویه شد.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به پروژه‌های توسه فضای سبز در سال گذشته، یادآور شد: در سال ۹۸ هر ماه یک یا حتی در مواقعی دو پارک محله‌ای افتتاح و جهت بهره‌برداری به شهروندان عزیز تقدیم کردیم.

وی همچنین از تدوین برنامه پنج‌ ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله شهرداری تبریز در سال ۹۸ برای اولین‌بار در تاریخ مدیریت شهری تبریز خبر داد و گفت: تدوین کتب فرهنگ شهروندی و آغاز تدریس این کتب در مدارس، اولینی دیگر در سطح کشور بود که شهرداری تبریز در سال گذشته رقم زد.

شهین‌باهر همچنین با ابراز امیدواری برای عبور از بیماری کرونا با کمترین آسیب، عنوان کرد: شورای شهر تبریز بودجه قال توجهی برای توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹ تصویب کرده است که امیدوارم با کمک مسئولان و مردم بتوانیم در پایان سال به اهداف خود برسیم.

وی در پایان از اعضای شورای شهر، مسئولان دستگاه‌های مختلف، و به ویژه مدیران، کارکنان و کارگران خدوم شهرداری تبریز که در سال ۹۸ برای تحقق اهداف مدیریت شهری از هیچ تلاشی دریغ نکردند، قدردانی کرد.