توزیع یکهزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد در سطح شهر تبریز
توزیع یکهزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد در سطح شهر تبریز

در آستانه ماه مبارک رمضان یکهزار بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری المهدی(عج) بین مددجویان کمیته امداد در سطح شهر تبریز توزیع می‌شود.

به گزارش نهال امید، مدیر مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به «رزمایش بخشش ایرانیان» برای مقابله با آسیب‌های اقتصادی کرونا اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

اصغر آراسته افزود: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، آبلیمو، کتلت آسان، قند، رب و ماکارونی بوده و تا قبل از ماه مبارک رمضان بین مددجویان توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی بیش از سه میلیون ریال بوده و هزینه آن توسط خیران و کمک‌های مردمی تامین شده است.

آراسته بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد و خانوارهای آسیب دیده اقتصادی ناشی از مشکلات کرونا توزیع خواهد شد.

مردم نیک اندیش آذربایجان شرقی برای پیوستن به «رزمایش بخشش ایرانیان» برای مقابله با آسیب های اقتصادی بیماری کرونا می توانند با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را از طریق کمیته امداد امام(ره) به نیازمندان برسانند.

کمیته امداد استان آذربایجان شرقی