تمهیدات پلیس آذربایجان شرقی برای روز طبیعت
تمهیدات پلیس آذربایجان شرقی برای روز طبیعت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل پلیس برای اعمال محدودیت در انجام ماموریت 13 فروردین، روز طبیعت خبر داد.

به گزارش نهال امید، سرهنگ هاشم شعفی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تلاشگران عرصه سلامت، بر قاطعیت پلیس استان در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی در طرح کاهش زنجیره کرونا به ویژه در روز ۱۳ فروردین “روز طبیعت” تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از هشتم فروردین تا پایان ۱۵ فروردین ماه هرگونه تجمع ممنوع است، بیان کرد: مهمترین اولویت پلیس استان در ماموریت نوروزی ۹۹ پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت بوده که با تلاش و جدیت زیاد و با اجرای صحیح طرح‌های انتظامی در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی تشریح کرد: با توجه به شرایط و وضعیت جامعه امسال روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های داخل شهرها و بیرون شهرها تعطیل بوده و با توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی از ورود گردشگران جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ شعفی با بیان این‌که اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا که مطالبه عمومی است مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است، گفت: پلیس آذربایجان شرقی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با قاطعیت عمل خواهد کرد.

وی در پایان با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز ۱۳ فروردین، از شهروندان خواست تا هشدار ها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با خانه ماندن خود و خانواده در روز طبیعت، سهمی مهم در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی